محصولات آماده

محصولات آماده

محصولات اماده

تاریخچه شکل‌گیری کارتن‌های نفیس

در اواسط قرن نوزدهم استفاده از نوارهای موجی شکل در کلاه‌های مردانه مرسوم بود. در سال 1871 آلبرت ال.جونس آمریکایی استفاده از لایه موج دار میانی را، به منظور محافظت از بطری‌ها در هنگام حمل در انبار، به نام خود ثبت کرد. سه سال بعد هم میهنش اولیور لانگ استفاده از یک لایه‌ی موج‌دار در میان دو سطح کاغذ را معرفی کرد و از آن زمان بود که استفاده از ورق‌های موج‌دار در صنعت بسته‌بندی آغاز شد.

بعدها با لمینت مقوای چاپ دار بر روی لایه‌ی ورق، کارتن نفیس ایجاد شد. خواص هر کدام از این لایه‌ها در کیفیت و کارایی محصول نهایی اثرگذار بوده و این دو به همراه هم ویژگی‌های جدیدی پدید آوردند که از خواص هر یک از لایه‌های اولیه بسیار فراتر بود.

اکنون استفاده از کارتن‌های نفیس به دلیل ظاهر بسیار زیبا و استحکام بالا، برای کالاهای ارزشمندی که نیاز به مقاومت در برابر ضربه و فشار داشته و در ابعاد متوسط یا بزرگ هستند به صورت روزافزون در صنایع بسته‌بندی رشد کرده است.

اهمیت کارتن نفیس در دنیای امروز

با افزایش فضای رقابت، اهمیت زیبایی و تمایز کارتن نفیس در دنیای کنونی چنان اهمیت یافته که در کنار استحکام، خواسته بسیاری از تولید‌کنندگان است؛ چرا که هر تولید کننده موفقی می‌داند مهمترین عامل شناخت کیفیت هر کالایی بسته‌بندی آن است. شاید عدم کسب بازار مناسب برای بسیاری از کالاهای مرغوب، قرار گیری آن‌ها در بسته‌بندی نامناسب باشد!

نگرش مجتمع چاپ و بسته‌بندی نفیس

نگرش مجتمع بسته‌بندی گلدیس نفیس در تولید کارتن‌های نفیس، ایجاد کارتن‌هایی زیبا، متمایز، مستحکم و با کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن است. بر این اساس استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک روز دنیا در دستور کار این مجتمع قرار گرفت.

بهره‌ گیری از دستگاه دایکات اترنا مدل 2015 نمونه‌ای از این تجهیزات است که به وسیله آن این مجتمع توانسته تا حد زیادی خواست‌های مشتریانش در این زمینه ها را پاسخگو باشد.

همچنین جمع‌آوری تمامی امکانات لازم برای تولید محصول در کنار یکدیگر، راهکار دیگر مجتمع نفیس در راستای افزایش رضایت مشتریان بوده است.

راه های تمایز بسته‌بندی محصولات شما

چاپ هفت رنگ

کمترین توانایی دستگاه چاپ Heidelberg CX102 7+Lx3 تولید پوسترهای چاپی به ابعاد ۷۲ × ۱۰۲ با امکان چاپ هفت رنگ با سرعت ۱۷۲۰۰ شیت در ساعت است. وجود هفت برج مرکب در این دستگاه سبب شده تا طراح و اپراتور چاپ بتوانند با شیوه¬ای آسان و خاطر آسوده، علاوه بر استفاده از رنگ¬های اصلی، همزمان از رنگ¬های پنتون نیز بهره برده و موجبات کسب رضایت مشتری را فراهم آورند.

حک علائم برجسته

نمای بهتر لوگوی مشتری راه کاری است دیگر برای متمایز نمودن بسته‌بندی کالای مشتریان مجتمع چاپ و بسته‌بندی ماتریس.

روکش یووی ماتریکس

دستگاه Maverix UV اولین دستگاه یووی ماتریکس در خاورمیانه است که توانایی اعمال جدیدترین روکش وارنیش برای جعبه های بسیار لوکس را دارد. یووی ماتریکس با هزینه بسیار کمتر از ارزش افزوده ایجاد شده، سبب ایجاد تمایز در بسته¬بندی محصول شده و در عین حال جعبه غیر قابل تقلید برای محصول ایجاد خواهد کرد.